شروع برگزاری پایگاه تابستانی ۱۴۰۳ دبستان پیروز ۲


توضیحات

تابستانی که نکوست از برنامه‌هایش پیداست! پایگاه تابستانی در مجموعه مدارس سلام تبدیل به یک رسم و سنت شده است و هر سال بابرنامه‌تر و پرشکوه‌تر از پارسال برگزار می‌شود. به‌همین‌دلیل، خبر زمان شروع پایگاه تابستانی‌ که با برگزاری جشن افتتاحیه اعلام می‌شود، یکی از خوش‌ترین خبرها برای دانش‌آموزان سلامی‌ست. مسئولان دبستان پیروز ۲، خبر شروع پایگاه تابستانی را با برگزاری جشن و رقابت و بازی و پذیرایی به دانش‌آموزان عزیز پایه‌های چهارم، پنجم و ششم و خانواده‌های گرامی‌شان مژده دادند.

شروع برگزاری پایگاه تابستانی ۱۴۰۳ دبستان پیروز ۲، در روز ۱۷ تیر ۱۴۰۳ و در حیاط دبستان کلید خورد. پیش از شروع جشن، مسئولان و کادر اجرایی مدرسه حیاط دبستان را به پنج سکو (غرفه) تقسیم کردند که در هر کدام از این سکوها، سرگرمی‌ها و بازی‌های خاصی قرار داشت. دانش‌آموزان بر اساس علایقشان، وارد غرفه‌های مختلف می‌شدند و با دیگر دوستان خود بازی و رقابت می‌کردند. البته رقابتی سالم که در آن برد و باخت به‌معنای کسب تجربه است، نه به‌معنای موفقیت یا شکست!

در ادامه‌ی جشن، بچه‌ها با بستنی و خوراکی‌های جذاب پذیرایی شدند. در انتها، دانش‌آموزان به‌همراه مربیان و هم‌کلاسی‌های خود در پایگاه تابستانی پیش رو عکس یادگاری انداختند. امیدواریم که در جشن شروع برگزاری پایگاه تابستانی ۱۴۰۳ دبستان پیروز ۲ به دانش‌آموزان عزیز و خانواده‌های گرامی‌شان خوش گذشته باشد. منتظر خبرهای بیشتر باشید، زیرا در پایگاه تابستانی امسال برنامه‌های مهارتی، آموزشی، هنری و تفریحی متنوعی برای بچه‌ها چیده‌ایم.