اردوی پینت بال پرواز


توضیحات

بچه‌ها در طول بازی چنان هیجانی را تجربه می‌کنند که گاهی کم مانده از خوشحالی بال در بیاورند! بله؛ بال پرواز کودکان بازی‌ست و مهم‌ترین چیزی که ما به کودکان عزیزمان بدهکاریم، فراهم‌کردن همین بال پرواز برای آن‌هاست. دانش‌آموزان دبستان پسرانه پیروز ۲، این‌بار در جریان پایگاه تابستانی و با شرکت در اردوی پینت بال پرواز، پر گشودند و لحظات نابی را تجربه کردند. این اردو در مجموعه تفریحی پینت‌بال‌ پرواز، واقع در بلوار خالو در اتوبان یادگار، برگزار شد.

اردوی پینت‌بال پروزار در تاریخ ۱۹ تیر ۱۴۰۳ و در سومین روز از «پایگاه تابستانی یک تابستان و صد نشان» برگزار شد. دانش‌آموزان پایه‌های چهارم، پنجم و ششم با شرکت در اردوی پینت بال پرواز، یکی از به یاد ماندنی‌ترین روزهای تابستانی خود را تجربه کردند. در این اردو، دانش‌آموزان به ۴ گروه تقسیم شدند و از بازی‌های مختلف مجموعه (پینت‌بال، لیزرتگ، فوتبال‌دستی و ایرهاکی) استفاده کردند.

شرکت در اردوهای ورزشی و انجام بازی‌های گروهی مانند پینت‌بال، علاوه بر شور و شعفی که برای دانش‌آموزان به ارمغان می‌آورد، با فواید زیادی از جمله آموزش کار گروهی و تقویت روحیه همکاری در آن‌ها همراه است. هرچه از اهمیت برگزاری چنین اردوهایی در رشد و توسعه فردی کودکان بگوییم باز هم کم است. ما اینجاییم تا خانه دوم کودکان را به پر پروازشان در مسیر رشد و بالندگی تبدیل کنیم و تمام تلاشمان را برای رسیدن به این هدف انجام می‌دهیم.