جذاب مثل اردوی مجموعه ورزشی انقلاب


توضیحات

در مجموعه‌ی ورزشی انقلاب و به‌مناسبت اعیاد باشکوه شعبانیه، اردویی جذاب و تفریحی برای دانش‌آموزان عزیزمان برگزار کردیم. دورهمی تفریحی-ورزشی، آن‌هم در مجموعه‌ای با امکانات متنوع، تجربه‌ای شیرین و به‌یادماندنی برای دانش‌آموزان پایه‌های چهارم، پنجم و ششم دبستان دوره‌ی دوم پیروز خلق کرد. بیایید اتفاقات رخ‌داده در این دورهمی که در روز 8اسفند 1402 برگزار شد را با هم مرور کنیم و ببینیم چه خوشی به دانش‌آموزان گذشت؟

این اردو به‌صورت اختصاصی در سالن بولینگ مجموعه‌ی ورزشی انقلاب برگزار شد. پس می‌توان حدس زد که بولینگ‌بازی یا گوی‌بازی، تفریح و بازی اصلی بچه‌ها بوده است. بازی بولینگ باعث بهبود قوای جسمانی، مهارت‌های حرکتی ظریف و درشت و تقویت توجه و تمرکز کودکان می‌شود و جزو بازی‌های گروهی محبوب به حساب می‌آید. علاوه‌بر بولینگ، کودکان از دیگر امکانات مجموعه‌ی ورزشی انقلاب مثل فوتبال‌دستی، بازی‌های کامپیوتری و هاکی روی میز استفاده کردند.

برای جذابیت‌بخشی به جشن و دورهمی بچه‌ها، بین آن‌ها مسابقه هم برگزار شد و نفرات برتر هر مسابقه به‌صورت نمادین روی سکو رفتند. خلاصه که انرژی کودکان حسابی تخلیه‌ شد و حال‌وهوای‌شان تازه گشت تا پرانرژی، سرِ درس و مشق‌ و فعالیت‌های دیگرشان برگردند. از صمیم قلب امیدواریم که اردوی مجموعه‌ی ورزشی انقلاب به دانش‌آموزان عزیزمان در دبستان دوره‌ی دوم پیروز خوش گذشته باشد.