اردوی ورزشی باشگاه سبز


توضیحات

می‌دانید که!؟ انرژی بچه‌ها تمامی ندارد؛ خصوصا در سنین دبستان که بچه‌ها هنوز از دوران سراسر بازی و تفریح پیش‌دبستانی دل نکنده‌اند. در سال‌های دبستان بخشی از این بمب انرژی کودکانه در طول سال تحصیلی روی هم تلنبار می‌شود. اما هر چیزی راهی دارد و بهترین راه‌ تخلیه انرژی کودکان ورزش و فعالیت بدنی‌ست.

اردوهای ورزشی و بازی‌های پرتحرک همواره پای ثابت برنامه‌های پایگاه تابستانی در دبستان پیروز ۲ هستند. این‌بار نوبت به شرکت در اردوی ورزشی باشگاه سبز رسید. این اردو در تاریخ ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ و با حضور دانش‌آموزان پایه‌های چهارم، پنجم و ششم برگزار شد. مجموعه ورزشی سبز از امکانات ورزشی و سالن‌های اختصاصی برای انواع ورزش‌ها از جمله فوتبال، والیبال، بسکتبال و استخر برخوردار است و چه چیزی بهتر از چنین مکانی برای سرحال آوردن کودکان!

بچه‌ها با شرکت در اردوی ورزشی باشگاه سبز، روزشان ساخته شد. آن‌ها کل روز را در حال انجام بازی‌های متنوع توپی از جمله فوتبال، بسکتبال و والیبال بودند و در پایان هم به استخر رفتند و تنی به آب زدند. البته این داستان ادامه دارد و شرکت در اردوی ورزشی باشگاه سبز، تازه شروع ماجراجویی‌های ورزشی دبستان پسرانه دوره دوم پیروز بود.

دبستان دوره دوم پسرانه ندای پیروز در کنار جنبه‌های آموزشی و تحصیلی، به سلامت جسمانی و فعالیت بدنی کودکان هم اهمیت زیادی می‌دهد. در پایان امیدواریم که اردوی ورزشی باشگاه سبز به دانش‌آموزان عزیزمان خوش گذشته باشد و بتوانیم برنامه‌ها و اردوهای ورزشی جذاب و دل‌پذیری در طول سال تحصیلی بریزیم و به بهترین نحو اجرا کنیم.